Контакти
  • Стайл Сервіс Майстер - ремонт перукарської техніки: машинок для стрижки, тримерів, шейверів, фенів. Заточка машинок та тримерів
  • Микита Сірик
  • +38 (098) 325-67-38
    ПН - ПТ 10:00 - 17:00
  • Написати нам
  • Жуковского 63, Первомайськ, Миколаївська область 55202
  • Графік роботи

Умови ремонту та гарантії

Відправляючи техніку на ремонт, ви погоджуєтесь з умовами майстерні "Стайл Сервіс Майстер", з якими можна ознайомитись нижче.


Скільки буде виконуватись ремонт?

— Від 1 до 5 робочих днів.

1-2 робочі дні, в разі наявності потрібних запчастин та не високої завантаженості майстерні.

До 5 робочих днів, в разі очікування потрібних запчастин з віддаленого складу.

Можливий строк до 1-1.5 місяців, в разі відсутності потрібних запчастин в Україні.


Умови ремонту

1. Точна вартість послуг визначається Виконавцем (Майстром з ремонту) лише після проведення діагностики обладнання відповідно до прайс-листу.

  • Діагностика - це попереднє виконання певних робіт майстром, які дозволяють знайти несправності приладу переданого на ремонт.

В разі виконання ремонтних робіт діагностика рахується безкоштовно, але:

  • Якщо клієнт відмовився від проведення ремонту, або;
  • Якщо в разі проведення діагностики ремонт майстром вважається не рентабельним (від 50% вартості нового інструменту), або;
  • Якщо ремонт не можливий (через відсутність потрібної деталі у постачальника);

То клієнт повинен сплатити послугу діагностики, або в разі відмови від ремонту та відмови від сплати діагностики - залишити апарат задля відшкодування заборгованості у вигляді не сплаченої діагностики згідно розцінки прайсу послуг.

2. Оплата послуг Виконавця здійснюється Клієнтом майстерні (Замовником) за фактом підписання Акту прийому-передачі виконаних робіт.

3. Виконавець надає гарантію на ремонт пристроїв від 10 днів до 3 місяців на встановлені комплектуючі відповідно до гарантійних зобов'язань. При цьому гарантія поширюється лише на ті вузли або комплектуючі, які ремонтувалися або замінялися Виконавцем.

4. Замовник зобов'язаний перевірити працездатність обладнання по отриманню після ремонту.

5. Виконавець здійснює налаштування обладнання з урахуванням побажань Замовника. У разі відсутності таких, проводиться ремонт за фактом діагностики та виявлення несправностей пристрою виконавцем.

6. Гарантійне обслуговування здійснюється лише за наявності у Замовника Акту здачі-приймання робіт, підписаного обома сторонами.

7. Виконавець несе відповідальність лише за послуги, які надаються відповідно до цих умов.

8. Ремонт та обслуговування обладнання здійснюються відповідно до вимог нормативних документів, у тому числі згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

9. Виконавець не несе гарантійних зобов'язань у разі відсутності або пошкодження гарантійної пломби Виконавця, внесення будь-яких змін до конфігурації обладнання, у тому числі втручання третіх осіб, у разі заміни вузлів, комплектуючих чи витратних матеріалів.

10. Вимоги щодо усунення недоліків наданих послуг приймаються Виконавцем лише письмово та за умови виконання встановлених виробником правил експлуатації обладнання.

11. Встановлені вузли або витратні матеріали не підлягають поверненню.

12. Представник Замовника є повністю відповідальною особою під час здачі робіт за цим Договором. Виконавець не несе відповідальності за некомпетентність представника Замовника щодо оцінки наданих послуг.

13. Апарати приймаються на ремонт/діагностику без аксесуарів, насадок тощо, але зарядний пристрій потрібен обов'язково для діагностики акумуляторних машинок, і підставка, якщо пристрій для заряджання не може обійтися без неї)

14. Апарат Замовника приймається на відповідальне зберігання весь термін обслуговування. Зданий в ремонт або діагностику апарат повинен бути отриманий протягом 14 днів з моменту повідомлення про готовність до видачі.

В разі не затребуваності Замовником апаратів протягом 2 місяців, Замовник залишає за собою право про утилізацію або продаж апаратів третім особам для погашення заборгованості Замовника перед Виконавцем.

Про намір утилізації Замовник буде попереджений письмово через 14 днів після готовності техніки до видачі.

.

Гарантійні умови

• Гарантія на запчастини надається лише за умови встановлення у нашій майстерні.

Перед видачею або відправкою товару з каталогу клієнту обов'язково перевіряємо його цілісність та працездатність.

• Гарантія на техніку з каталогу:

6 місяців

• Гарантія на аксесуари з каталогу:

3 місяці

— Гарантія не поширюється на деталі (аксесуари та запчастини), що підлягають природному зносу або старінню, такі як: різальні ножі та ножові блоки, деталі трансмісії (куліси, ексцентрики, шестерні), сітки для гоління, насадки.

.

• Гарантія на ремонт:

1. Надається гарантія на виконану роботу/ремонт (на деталі інструменту, що піддавалися ремонту) строком у 3 місяці.

2. Гарантія на заточення машинок 10 днів

3. Гарантії не підлягають деталі інструменту, які не піддавалися ремонту.

4. Гарантійний ремонт проводиться в строк від 1 до 14 днів після надходження запчастин.

5. Виконавець надає гарантію на ремонт відповідно до гарантійного талону. При цьому гарантія Виконавця поширюється лише на ті вузли або комплектуючі, які ремонтувались або замінювались Виконавцем.

6. Гарантійне обслуговування здійснюється за адресою, вказаною в Акті і лише за наявності у Замовника Акту здачі-приймання робіт, підписаних обома сторонами.

7. Виконавець несе відповідальність лише за послуги, що надаються відповідно до цього Договору.

8. Ремонт та обслуговування обладнання здійснюються відповідно до вимог нормативних документів, зокрема Закону «Про захист прав споживачів».

9. Вимоги щодо усунення недоліків наданих послуг приймаються Виконавцем лише письмово та за умови виконання правил експлуатації виробником обладнання.

10. Встановлені вузли або витратні матеріали не підлягають поверненню.

11. Увага! Відмовити в гарантійному обслуговуванні можуть, якщо: порушено правила експлуатації, наведені в технічній документації, що супроводжує обладнання, або виріб експлуатувався не за призначенням; механічно пошкоджений корпус, серійний номер, захисні наклейки, пломби; всередину виробу потрапили чужорідні предмети чи рідини; несправність викликана включенням до мережі з невідповідними параметрами напруги чи частоти; розтин приладу чи ремонт виконувались приватними, третіми особами; дефекти виникли внаслідок нещасних випадків та форс-мажорних обставин.

12. Гарантійні зобов'язання також не поширюються на частини, що мають природний обмежений період працездатності, а також аксесуари, що йдуть у комплекті з виробом. Не передбачено претензій щодо технічних параметрів виробів, якщо вони відповідають зазначеним підприємством-виробником.

07 квітня 2024
© 2015 - 2024 Стайл Сервіс Майстер - ремонт перукарської техніки: машинок для стрижки, тримерів, шейверів, фенів. Заточка машинок та тримерів Поскаржитися на зміст
Створення інтернет сайтів
Сайт створений на платформі UA MarketUA Market